Zwroty i reklamacje

Zadowolenie Klientów z zakupów jest naszym priorytetem

Jesteśmy przekonani co do jakości oferowanych przez nasz sklep produktów i wierzymy, że spełnią one potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Jednocześnie pragniemy uniknąć uczucia zawodu u Klienta, które mógłby sprawić nietrafiony zakup.

Odstąpienie od umowy

Każdy konsument, który dokona w naszym sklepie internetowym zakupu, ma możliwość jego zwrotu w całości lub w części.

Terminy:

  • masz 14 dni od momentu otrzymania towaru, aby poinformować nas o odstąpieniu od umowy (poinformuj nas w dowolnej formie, np.: wysyłając wiadomość na adres sklep@dyszegazowe.pl);
  • masz 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy na odesłanie towaru (odeslij towar w wybranej przez Ciebie formie, nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz przesyłek nadawanych do punktów odbioru);
  • 3 dni - zwykle tyle czasu mija od otrzymania przez nas towaru do zwrotu środków na Twoim koncie. 

Możesz skorzystać z formularza zwrotu towaru dołaczając go do paczki lub przesłać swoje oświadczenie woli mailem na adres: sklep@dyszegazowe.pl

Adres:

Towar należy odesłać na adres:

Dział zwrotów Gaz-But
ul. Organizacji "WiN" 49
91-805 Łódź

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
Jeśli dokonałeś płatności kartą płatniczą zwrócimy środki na konto bankowe, do którego przypisana jest karta.

 

Reklamacje

 

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 577 922 990

E-mail: sklep@dyszegazowe.pl 

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

Przykładowy formularz reklamacyjny

 

Adres do reklamacji:

Dział reklamacji Gaz-But
ul. Organizacji WiN 49
91-805 Łódź

 

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl